Rozpoczęła się kampania reklamująca oferty wyprzedażową w SmartDomu, programie rabatowym Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, a przygotowały ją firmy marketingowe Grey Group Poland i Vizeum.
W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak przemawiają do imprezowiczów bawiących się przy głośnej muzyce w klubie. Entuzjastycznie opisują, że w ramach SmartDomu osoby korzystające z usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie i telefonicznej w Plusie mogą korzystać ze zniżek na wybrane usługi (taka oferta obowiązuje do końca stycznia). Ponadto w ramach promocji wyprzedażowej wiele smartfonów, tabletów, laptopów, routerów, telewizorów i urządzeń AGD jest w wybranych wariantach SmartDomu jest dostępnych o 30 proc. taniej.
Na koniec września ub.r. ze SmartDomu korzystało 1,23 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat.
Reklama | Szymon Majewski jako detektyw zachęca do rejestrowania bez zwłoki numerów prepaidowych w Plusie (wideo) |
Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Vizeum.