Reklama2017-02-07
0

Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska w Stämpfli Polska

Od lewej: Joanna Burbridge i Monika DąbrowskaOd lewej: Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska

Do zespołu agencji kreatywnej Stämpfli Polska dołączyły Joanna Burbridge i Monika Dąbrowska. Burbridge wcześniej pracowała m.in. w Dragon Rouge, Leo Burnett i Young&Rubicam, a Dąbrowska - w Dragon Rouge, Martis i Altavia.

Joanna Burbridge objęła w Stämpfli Polska funkcję dyrektora kreatywnego. Przez ostatnie półtora roku pracowała jako freelancer i konsultant kreatywny. Wcześniej przez 18 lat była związana z agencją Dragon Rouge, gdzie jako studio director i senior art director tworzyła dział kreatywny i nadzorował polskie i międzynarodowe projekty brandingowe, m.in. dla firm ABN Amro, Coca-Cola, Gillette, Henkel, Hochland, Hortex, Kamis, Nestle i PepsiCo Russia.

Z branżą reklamową jest związana od lat 80. Początkowo pracowała w agencjach MarketLink, Marcom, O&M, Young&Rubicam i Leo Burnett. Wykłada w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie.

Monika Dąbrowska jako account director będzie zajmowała się w Stämpfli Polska nadzorem nad projektami i zespołem obsługi klientów, realizacją kampanii marketingu zintegrowanego i rozwojem biznesu.

Z branżą reklamową jest związana od 2007 roku. Początkowo pracowała w Galposter, gdzie zajmowała się projektami brandingowymi dla takich firm jak Kredyt Bank, Warta, Nordea i PKO BP. Potem była związana z agencjami Martis i Altavia (odpowiadała w nich za rozwój biznesu), a przez ostatnie lata pracowała w agencji brandingowej Dragon Rouge, w której zajmowała się również marketingiem i PR oraz nadzorowała programy partnerskie.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas