Reklama 2014-05-15
5

Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski w nowym dziale IDMnetu

Shutterstock.com Shutterstock.com

Broker reklamowy IDMnet utworzył dział odpowiadający za niestandardowe akcje promocyjno-antenowe, oferty cross-mediowe i projekty specjalne. Realizacją tych projektów zajmują się Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski.

W nowo utworzonym dziale pracuje ogółem osiem osób. Struktura podlega Annie Kaczmarskiej, prezesowi IDMnetu.

Obecnie IDMnet przygotowuje się do realizacji akcji specjalnych dla czterech dużych marketerów na okres letni. Odpowiadać będzie także za eventy takie jak Letnia Scena Eski, Eska Music Awards i festiwale Polo TV.

- Jako grupa mediowa jesteśmy jedną z nielicznych grup oferujących działania marketingowe oparte na telewizji, radiu, internecie i prasie, bazujących na badaniach własnego Instytutu Badawczego Pollster. Do tego jeszcze całe zaplecze content marketingu, gdzie dysponując własnymi studiami nagrań i liczną ekipą produkcyjną jesteśmy w stanie wyprodukować  materiały w każdym formacie dla naszych klientów oraz skutecznie je promować w naszych i nie tylko naszych mediach. IDMnet dzisiaj to nie tylko broker sprzedaży powierzchni reklamowej - opisuje Anna Kaczmarska. - Nasze kompetencje rozwijają się i będą rozwijać się w kierunku multimediów, kreacji i produkcji pomysłów - dodaje.

Przypomnijmy, że IDMnet od początku br. zajmuje się sprzedażą reklam w kanałach Polo TV i Eska TV, a od końca kwietnia w Fokus TV (wszystkie tak jak samo IDMnet należą do Grupy ZPR). Do firmy  w styczniu dołączyło kilkunastu nowych pracowników, m.in. poprzednio związanych z Atmediami (więcej na ten temat).

Autor: tw

Więcej informacji: IDMnet, Anna Kaczmarska

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas