Reklama2015-06-16
2

Joanna Hurda na czele shopper marketingu w Grey Group Polska

Joanna HurdaJoanna Hurda

Joanna Hurda zaczęła pracę jako regional client service & shopper marketing director w agencji reklamowej Grey Group Polska. Poprzednio pracowała jako niezależna konsultantka marketingowa, a wcześniej była związana m.in. z agencjami McCann Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland.

W Grey Group Polska Joanna Hurda będzie odpowiadać m.in. za opracowanie strategii rozwoju shopper marketingu w agencji oraz obsługę marek Procter & Gamble. Agencja tłumaczy, że rozwój kompetencji shopper marketingowych to część globalnej strategii sieci Grey. Miesiąc temu do zespołu agencji dołączyła Monika Borowiecka, obejmując funkcję trade marketing directora (więcej o tym).

- Z wielką przyjemnością przyjęłam propozycję pracy w Grey Group. Znam i doceniam także Annę Pańczyk i jej dokonania, dlatego też jest mi niezwykle miło, że znowu będziemy razem pracować i budować wachlarz nowych usług, szczególnie w obszarze shopper marketingu - uzasadnia Joanna Hurda.

Przez ostatni rok pracowała jako niezależna konsultantka ds. strategii i komunikacji marki. Wcześniej była m.in. regional account directorem w McCann Warsaw, business development directorem w Touch Ideas, oraz dyrektorem zarządzającym w Scholz & Friends Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland.

Z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat. W tym okresie pracowała przy projektach dla takich firm i marek jak m.in. Visa, MasterCard, BNP Paribas, Carrefour, Kaufland, Rossman, IKEA, Tchibo, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice (Kubuś, Tymbark), Pan Pomidor, Procter & Gamble (Ariel, Pampers, Olay, Head & Shoulders), Teatr Wielki Opera Narodowa, Mothercare, Novartis, Axa, Toyota, Carlsberg, Mercedes Benz oraz Netia.

Autor:tw

Więcej informacji:Joanna Hurda, Grey Group

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas