Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm zudziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasęi punkty sprzedaży.
Startująca właśnie odsłona kampanii Plus dlaFirm reklamuje dostępny w tej taryfie 20-procentowy rabatna abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowanerozmowy z 5 wybranymi osobami w obrębie sieci. Kreacja opiera sięna żartobliwych nawiązaniach do diety i zrzucania wagi, którewypowiada aktorka Joanna Kurowska wcielająca się po raz kolejny wrolę kobiety pracującej. Przekaz jest skierowany do przedewszystkim do mężczyzn w wieku 30-49 lat prowadzących jedno- lubkilkuosobowe firmy.
Akcja od 17 sierpnia jest prowadzona w telewizji, radiu, prasieoraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii -zaplanowanej do 20 września - przygotowała agencja reklamowa Young& Rubicam, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.