Prasa2014-10-22
3

Joanna Parczyńska z szerszymi kompetencjami w Polskapresse

Joanna ParczyńskaJoanna Parczyńska

Joanna Parczyńska, dyrektor produktów bezpłatnych Grup Polskapresse i Media Regionalne, od października br. poza kwestiami wydawniczym odpowiada także za sprzedaż reklam w tych tytułach.

Parczyńska jako dyrektor produktów bezpłatnych odpowiada za struktury wydawnicze i internetowe bezpłatnych produktów Grup Polskapresse i Media Regionalne, czyli takich tytułów jak “Nasze Miasto”, “Moje Miasto” i “Teraz”. Od października br. dodatkowo koordynuje działania sprzedażowe regionalnych działów sprzedaży produktów bezpłatnych. Dotąd w Polskapresse za to odpowiadał Wiktor Pilarczyk, prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.

Joanna Parczyńska nadzoruje prasę bezpłatną w Grupie Polskapresse od końca ub.r. Wcześniej była country managerem w spółce Gemius Polska. W 2012 roku była już związana z Polskapresse jako prezes prasy bezpłatnej. W przeszłości przez 15 lat pracowała w Agorze.

Grupy Polskapresse i Media Regionalne wydają łącznie trzy tygodniki “Moje Miasto”, dziewięć tygodników “Teraz” oraz gazetę “Nasze Miasto” w siedmiu największych miastach w Polsce.

Autor:pp

Więcej informacji:Joanna Parczyńska, Polskapresse

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas