Prasa2014-06-18
3

Joanna Zielewska naczelną „Superlinii”. Zmiany w magazynie

Joanna ZielewskaJoanna Zielewska

Joanna Zielewska została nową redaktor naczelną miesięcznika „Superlinia” (Medipress Publishing). Pod jej kierownictwem przygotowano najnowszy numer pisma, który właśnie trafił na rynek. Ma on odświeżoną szatę graficzną i nowe działy.

Zielewska na stanowisku redaktor naczelnej magazynu „Superlinia” zastąpiła Krystynę Podhajską, która rozstała się z wydawnictwem.

- „Superlinia” pozostanie pismem dla osób, które szukają sposobu na zdrowsze, „lżejsze” życie.  Pismo nadal będzie wspierało osoby na diecie i pokazywało spektakularne metamorfozy odchudzonych czytelników - zapowiada Joanna Zielewska.

Od najnowszego wydania tytułu, które ukazało się we wtorek, miesięcznik zyskał nową makietę. Magazyn ma też nowe działy tematyczne - znaleźć można w nim więcej materiałów na temat nadwagi u dzieci. „Superlinia” nadal kosztuje 6,99 zł, a jego nakład to 74 tys. egz.

Joanna Zielewska była ostatnio sekretarzem redakcji w miesięczniku „Żyjmy Dłużej”,  należącym do tego samego wydawnictwa. Wcześniej przez wiele lat związana była z tytułami „Naj” i „Świat Kobiety”, a także z segmentem custom publishing. Przez dwa lata kierowała miesięcznikiem „Rodzice”, była także zastępcą redaktora naczelnego magazynu lifestylowego „Place for Dance”.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas