Internet2021-01-26
15

Jodie Turner-Smith dołącza do obsady serialu „The Witcher: Blood Origin”

Do obsady 6-odcinkowego prequela „Wiedźmina” dołącza Jodie Turner-Smith. Wcieli się w postać wojowniczki Éile. Serial nosić będzie tytuł „The Witcher: Blood Origin”.

Éile to elitarna wojowniczka, obdarzona głosem bogini, która opuściła swój klan i pozycję strażniczki królowej, aby wieść życie jako wędrowna śpiewaczka. Jednak gdy na Kontynencie przychodzi dzień ostatecznego rozrachunku, ponownie chwyta za miecz w poszukiwaniu zemsty i odkupienia. Serial opowie historię, która zdarzyła się przed wydarzeniami znanymi z serialu „Wiedźmin”.

Prequel opowie o pochodzeniu i losach pierwszego Wiedźmina oraz o wydarzeniach, które doprowadziły do "Koniunkcji Sfer", kiedy to światy potworów, ludzi i elfów połączyły się.

 

Kto odpowiada za serial „The Witcher: Blood Origin”

Producentami wykonawczymi serialu będą Lauren Schmidt Hissrich i Declan de Barra, który pełnić będzie też funkcję showrunnera.

Andrzej Sapkowski zostanie konsultantem kreatywnym serialu, a Jason Brown i Sean Daniel z Hivemind oraz Tomek Bagiński i Jarek Sawko z Platige Films będą producentami wykonawczymi. O jego powstaniu Netflix informował po raz pierwszy w lipcu 2020 roku.

Kim jest Jodie Turner-Smith

Brytyjka Jodie Turner-Smith jest obecnie jedną z najbardziej rozchwytywanych aktorek. Najnowszą produkcją z jej udziałem jest film „Queen & Slim” w reżyserii Meliny Matsoukas, do którego scenariusz napisała Lena Waithe. Turner-Smith wystąpiła w nim u boku Daniela Kaluuyi w roli „Królowej".

Zagrała także w „After Yang” u boku Colina Farrella oraz w „Without Remorse” wraz z Michaelem B. Jordanem. Premiera obu filmów planowana jest na 2021 rok. Turner-Smith wcieli się także w rolę „Anne Boleyn" w trzyczęściowym miniserialu produkcji Channel 5.

Czytaj także: Netflix najczęściej ogląda pokolenie Y, 10 proc. stosuje binge-watching

Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.

Według badania Mediapanel w grudniu 2020 przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 6,1 mln polskich internautów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2020 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 17 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 roku może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Autor:jk

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas