Jolanta Fudala awansowała na stanowisko p.o dyrektora biura marketingu i PR w Telewizji Polskiej.
Dyrektorem biura marketingu i PR od października 2015 była Jolanta Wiśniewska, która ostatnio przebywała na zwolnieniu lekarskim.
Jolanta Fudala pracę w TVP rozpoczęła w sierpniu br. jako zastępca dyrektora biura marketingu i PR.
Wcześniej przez trzy i pół roku była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w tygodniku „Do Rzeczy” i miesięczniku „Historia Do Rzeczy”. Związana z „Do Rzeczy” od samego początku, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek, rozwój i sprzedaż, za wizerunek, promocję, strategię rozwoju i bieżącą działalność wydawniczą.
Fudala była także m.in. dyrektor public relations Domu Prasowego - wydawcy „Życia Warszawy”. Była także dyrektorem wydawniczym polskiej edycji „Businessweeka”.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja marketing.
Jolanta Fudala ma także doświadczenie jako dziennikarz i redaktor społeczno-gospodarczy. Była związana m.in. z „Newsweek Polska” (szef działu społeczeństwo i media), „Ozon” (szef działu gospodarczego Zyski). Dla TVP1 realizowała cykl „Jesteśmy różni, jesteśmy równi”.