Prasa2006-12-11
0

"Joy" pokonał "Twój Styl"

Zmiana lidera segmentu luksusowych miesięczników kobiecych. Rośnie sprzedaż "Pani", "Elle" i "Urody".

Większość tytułów w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych we wrześniu br. sprzedawało się lepiej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Liderem był "Joy" (Hearst Marquard Publishing), który sprzedał się  w nakładzie 246 760 egz. (na rynku od kwietnia br.).

Na drugim miejscu, ze sprzedażą 229 225 egz., znalazł się "Twój Styl" (Bauer), który zanotował wzrost sprzedaży o 4 procent. Na podium uplasował się także miesięcznik shoppingowy "Avanti" - sprzedaż wyniosła 160 870 egz.  (154 738 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).  Zobacz tabelęT>

  • Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół 
  • Fakt utrzymuje przewagę nad GW 
  • "Newsweek" zdetronizował "Politykę" 
  • "Joy" pokonał "Twój Styl"
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas