Prasa2008-06-10
0

Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią

Lifestylowy magazyn dla mężczyzn CKM (Marquard Media Polska)odchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji redakcja przygotowałaspecjalne jubileuszowe wydanie pisma, które ukaże się na rynku 12czerwca i będzie wsparte kampanią promocyjną.

Na okładce jubileuszowego numeru znajdzie się Iga Wyrwał, którejsesje zdjęciową będzie można obejrzeć w środku wydania. Poza tymnumer zawierać będzie m.in. rozstrzygnięcie plebiscytu czytelnikówna 10 najpiękniejszych dziewczyn w Polsce. Wydanie ukaże w zwykłejcenie (8,90 zł) i nakładzie wynoszącym 130 tys. egz.

Kampania reklamująca jubileuszowy numer, której budżet wynosiblisko 420 tys. zł, realizowana będzie w radiu (RMF FM, Radio Zet,Radia Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan) oraz winternecie (onet.pl, wp.pl, ckm.pl). Dodatkowym wzmocnieniem akcjibędą wielkoformatowe reklamy outdoorowe w największych miastachPolski oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży detalicznejsieci Inmedio. Kreację oraz media zaplanował zespół marketinguwydawnictwa.

Autor:pp

Więcej informacji:CKM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas