Reklama2018-09-18
1

„Teraz nic Cię nie powstrzyma” w nowych reklamach sklepów Jula (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa szwedzkiej sieci sklepów Jula oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Garbergs, Media Plus i Performance Media.

Kampania ma przede wszystkim zachęcać do samodzielnego działania, przekonywać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy.

- Wierzymy, że aktywność jest źródłem zadowolenia i chcemy, by przekonało się o tym jak najwięcej osób. Jesteśmy pewni, że przekaz naszej nowej kampanii zachęci do aktywności dającej satysfakcję, a szeroka oferta Jula ułatwi realizację planów - komentuje Dorota Gurbała, marketing manager w Jula Poland.

Akcja jest realizowana pod hasłem hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”, a w spotach słychać piosenkę „Nothing's gonna stop us now” zespołu Starship.

 

Nowa koncepcja kreatywna w maju została wprowadzona w komunikacji sklepów Jula w Szwecji i Norwegii. Przygotowała ją szwedzka agencja reklamowa Garbergs.

W Polsce akcja obejmuje telewizję, internet (m.in. social media), radio (lokalne rozgłośnie) oraz sklepy Jula (materiały POS).

Za zakup mediów odpowiadają agencje Media Plus (telewizja) oraz Performance Media (internet).

Autor:tw

Więcej informacji:Jula, sklep

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas