Telenowela „Julia” w pierwszym tygodniu nadawania o nowej porze gromadziła średnio 1,37 mln widzów. To mniej niż notowały w tym czasie TVP1 i Polsat, ale TVN wygrywał w paśmie emisji serialu z TVP2.
Oglądalność „Julii” w okresie od 3 do 7 września br. wyniosła 1,37 mln widzów przy udziale na poziomie 15,83 proc. w grupie wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial jest obecnie nadawany w dni powszednie o godz. 17.25, natomiast przed wakacjami odcinki oglądać można było pół godziny później. Największą widownię zgromadził epizod pokazany 7 września br. - obejrzało go 1,48 mln widzów.
Stacja w paśmie emisji „Julii” zajmuje trzecie miejsce w rynku za TVP1, nadającą w tym czasie głównie „Jaką to melodię?”, co daje jej 23,26 proc. udziału i Polsatem („Dlaczego ja?”; 22,44 proc.). TVN radzi sobie jednak lepiej niż TVP2 (serial „Castle”; tylko 4,95 proc. udziału).
Dla porównania, w okresie od stycznia do czerwca br. serial „Julia”, nadawany wówczas o 17.55, śledziło średnio 2,1 mln widzów, a udział produkcji był wyższy niż obecnie, bo wyniósł przeciętnie 17,68 proc. (więcej na ten temat).
autor: FOTO TVN/ Michał Lichtański, Agencja EAST NEWS
Widownia „Julii” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność serialu na tle konkurencji