Reklama2011-01-16
0

Junior-angin: Dla gardła pociechy (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin. Akcję na zlecenie firmy Klosterfrau przygotowały agencja reklamowa Walk The Line i dom mediowy Star Media.

Kampania reklamowa tabletek od bólu gardła junior-angin informuje, że są one przeznaczone dla dzieci od 4. roku życia. Przekaz pod hasłem „Dla gardła pociechy” podkreśla, że tabletki mają truskawkowy smak, przez co ich zażywanie jest przyjemnością.




Akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kreację przygotowała agencja reklamowa Walk The Line, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Koncept kreatywny autorstwa Walk The Line jest wykorzystywany przez firmę Klosterfrau, do której należy marka junior-angin, również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. na Słowacji, w Czechach i Słowenii.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas