Reklama 2010-08-24
1

Jurajska ze Smakiem: Owocuje radością (wideo)

W najważniejszych mediach rusza wizerunkowa kampania reklamowa wody Jurajska ze Smakiem. Akcję pod hasłem „Owocuje radością” przygotowały agencja reklamowa Henyo Behrendt i dom mediowy U2 Media.

Startująca właśnie kampania reklamowa Jurajskiej ze Smakiem podkreśla energię i radość, jakie daje picie tej wody. Przekaz pod hasłem „Owocuje radością” jest oparty na dynamicznym wizerunku zmieniającej swój wygląd kobiety.


Akcja od 23 sierpnia obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w kanałach ogólnopolskich i tematycznych przy programach kulinarnych, sportowych i dotyczących zdrowego stylu życia), kinach (sieci Cinema City i Multikino), internecie (tvn24.pl), prasie (magazyny branżowe) oraz na outdoorze (nośniki dużych formatów w największych aglomeracjach i przy trasach wyjazdowych).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa Henyo Behrendt, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy U2 Media.

Autor: tw

Więcej informacji: Jurajska ze Smakiem, Jurajska

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas