Reklama2013-07-09
4

Jurek Owsiak i Przystanek Woodstock w reklamach Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Play związana z Przystankiem Woodstock z udziałem Jurka Owsiaka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Film It, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.

W nowej kampanii Play Jurek Owsiak informuje, że podczas tegorocznego Przystanku Woodstock wszyscy klienci Play (korzystający z wybranych taryf mix i na kartę), którzy przyjadą na ten festiwal do Kostrzyna nad Odrą, będą mogli dzwonić za darmo do wszystkich sieci. Natomiast konsultanci Play, znani z poprzednich reklam sieci, wyliczają zalety Formuły Mini Max w Play na Kartę. W poprzednich spotach tej taryfy wystąpili Czesław Mozil (zobacz to) i Kamil Bednarek (obejrzyj to).

Play współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i jej głównym, zimowym finałem od kilku lat. Dlatego również na początku br. Jurek Owsiak wystąpił w kampanii sieci (przeczytaj więcej i zobacz spot). Natomiast przed rokiem Owsiak reklamował sponsorujące Przystanek Woodstock piwo Carlsberg (więcej na ten temat).

Telekom jest jednym z głównych sponsorów tegorocznej, 19 już, edycji festiwalu organizowanego przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Operator zapowiada, że nie ograniczy się jednak tylko do reklam i zamierza zaznaczyć swoją obecność na imprezie. Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, na firmowym blogu napisał, że uczestnicy Woodstocku powinni spodziewać się wielu atrakcji i gadżetów oraz czterech dni darmowych rozmów do wszystkich sieci.

Przystanek Woodstock 2013 rusza 1 sierpnia i potrwa trzy dni. Do Kostrzyna przyjadą tacy zagraniczni wykonawcy jak Enter Shikari, Emir Kusturica czy Kaiser Chiefs. Nie zabraknie również polskich muzyków. Usłyszeć będzie można między innymi Marię Peszek i Farben Lehre.

Nowa akcja reklamowa Play jest prowadzona od 8 lipca w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spot telewizyjny wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Film It, a postprodukcją zajęło się studio postprodukcyjne Orka Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas