Reklama2004-03-23
0

JURY Cannes Lions Festival 2004

Organizatorzy Cannes Lions Advertising Festival ogłosili skład Jury Festiwalowego 2004

Organizatorzy Cannes Lions Advertising Festival ogłosili skład Jury Festiwalowego 2004 w kategoriach: FILM, OUTDOOR&PRESS, CYBER LIONS MEDIA LIONS ORAZ LIONS DIRECT.

W związku ze wzrastającą rolą reklamodawców w obszarze coraz bardziej zdywersyfikowanych mediów po raz pierwszy w historii festiwalu REKLAMODAWCY są reprezentowani w MEDIA JURY: Hewlett Packard, IKEA oraz Procter & Gamble.

Przewodniczącym Jury Filmowego oraz OUTDOOR&PRESS Jury bedzie Piyush Pandey; Cyber Lions Jury zbierać sie bedzie pod przewodnictwem Bob'a Greenberg'a; Howard Draft przewodzi Lions Direct Jury a Media Lions oddane będzie Alexanderowi Schmidt-Vogel.

Zwycięzcy kategorii Direct Marketing and Media zbiorą się na Gali we wtorek 22go czerwca. W Outdoor, Press and Interactive zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas Gali w środę 23go czerwca a zwycięzcy w Filmie uhonorowani zostaną na Gali w sobotę 26go czerwca 2004.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas