Reklama2012-02-22
4

"Just My Shell" od M&M's - najpopularniejsza reklama z XLVI Super Bowl (wideo)

YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był 30-sekundowy spot promujący cukierki M&M's.

Wszystkie wyemitowane podczas XLVI Super Bowl reklamy należący do Google serwis umieścił w galerii kanału Ad Blitz, a internauci mieli możliwość głosowania na ulubione spoty.

Po podliczeniu wszystkich głosów okazało się, że ulubioną reklamą użytkowników był "Just My shell" - półminutowy spot promujący czekoladowe cukierki M&M's.

1. M&M’S - Just My Shell


Czołówkę rankingu najpopularniejszych reklam wśród użytkowników YouTube uzupełniają spoty Chryslera (z Clintem eastwoodem), Bud Light, Chevy Silverado i Doritos.

2. Chrysler Group - Halftime in America


3. Bud Light - Rescue Dog


4. Chevy Silverado - 2012


5. Doritos - Man's Best Friend


YouTube podaje, że klipy z ostatniego Super Bowl umieszczone na kanale Ad Blitz zostały wyświetlone łącznie 133 miliony razy (dane z niedzieli 12 lutego), co w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi wzrost o 43 proc. Prawie 18 proc. odtworzeń wygenerowali internauci spoza USA, a 65 proc. przypadło na 10 najpopularniejszych spotów. Z kolei ponad 32 proc. głosów oddanych na reklamy z poziomu urządzeń mobilnych pochodziło z tabletów.

>>> Super Bowl XLVI - zobacz wszystkie reklamy (wideo)

Autor:km

Więcej informacji:XLVI Super Bowl, Super Bowl

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas