Reklama2013-02-12
3

Justyna Kowalczyk reklamuje Kredyt na Miarę w Raiffeisen Polbanku (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kampania produktowa Raiffeisen Polbanku, reklamująca pożyczkę gotówkową Kredyt na Miarę. Akcję, w której występuje twarz promocyjna banku Justyna Kowalczyk, przygotowały BBDO Warszawa i Starcom.

Reklamy Kredytu na Miarę podkreślają, że jego oprocentowanie wynosi zero. Klient na początku płaci prowizję, a potem spłaca już tylko pożyczoną kwotę. W spocie telewizyjnym Justyna Kowalczyk podczas treningu na bieżni pokazuje, że większość ludzi, będąc w górach, woli mieć podbieg na początku, a nie na końcu dystansu. Podobnie w Raiffeisen Polbanku płaci się prowizję zaraz po wzięciu kredytu, a nie na końcu jego spłaty.

Kredyt na Miarę można zaciągnąć w kwocie od tysiąca do 150 tys. zł. Okres spłaty wynosi od 6 do 12 miesięcy, a prowizja - 9 proc.

Kampania kredytu to druga akcja reklamowa działającego od początku br. Raiffeisen Polbanku, powstałego z fuzji Raiffeisen Bank Polska i Polbang EFG. Pod koniec stycznia rozpoczęła się kampania wprowadzająca Raiffeisen Polbank, również oparta na wizerunku Justyny Kowalczyk (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15- sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planete, TVN Style, TVN Turbo), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Tele Tydzień” i tytuły lokalne), radio (m.in. Trójka, RMF FM, Tok FM, Eska Rock, Złote Przeboje), outdoor (cityligty w najbardziej ruchliwych i eksponowanych miejscach, metroboardy) oraz niestandardowe materiały BTL. W telewizji reklamy będą emitowane do końca marca.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas