Reklama2002-09-24
0

Już 20 agencji w Związku Firm Public Relations

W skład Związku Firm Public Relations weszły kolejne 2 agencje PR, tym samym liczba firm członkowskich wzrosła do 20.

Nowym członkiem ZFPR została agencja Multi-Event Communications, z siedzibą w Warszawie. Agencja ta powstała w 1989 r. i zatrudnia 18 osób. Specjalizacja Multi-Event Communications to zdrowie i uroda oraz motoryzacja. Do grona jej stałych klientów należą Unilever, Shell Polska, Michelin Polska, AmRest, Leroy Merlin i L'Oreal Polska. Prezesem jest Małgorzata Bekier.

Do ZFPR przystąpiła także agencja Impress Art PR & Lobbying z siedzibą w Warszawie. Agencja powstała w 1994 r. i zatrudnia 11 osób. Do grona jej stałych klientów należą Commercial Union, Herbapol Lublin S.A., Eden Springs, TP S.A. i Kredyt Bank S.A. Prezesem jest Kaja Szwykowska.

Impress Art PR & Lobbying specjalizuje się w obsłudze firm z branż: farmaceutycznej, finansowej (bankowość, ubezpieczenia, leasing), telekomunikacyjnej, energetycznej oraz FMCG. Szczególnym obszarem działania jest przygotowanie i realizacja strategii komunikacji w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Impress Art PR & Lobbying jest członkiem SEAP - Society of European Affairs Professionals, w której skład wchodzi FELPA - Fédération Européenne du Lobbying & Public Affairs.

Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas