Reklama2009-04-07
0

JWT zamyka biuro w Chicago

Agencja reklamowa JWT po 118 latach zamierza zamknąć swoje biuro wChicago.

Należąca do holdingu WPP Group agencja tłumaczy tę decyzję"trudnym ekonomicznie okresem".

Chicagowskie biuro JWT w przeszłości zatrudniało nawet 800 osób.Największe problemy zaczęły się w 2007 roku, kiedy straciło onoswojego największego klienta - Kraft Foods.

Teraz, wraz zamknięciem biura, pracę w ciągu najbliższych 60 dnistraci w nim 50 osób.

"W firmie wypełnionej pomysłami i ludźmi którzy je tworzą,strata dobrych ludzi jest najbardziej bolesną decyzją jaką możepodjąć agencja. Mamy jednak nadzwyczaj trudne warunki i jako firma,nie mamy innego wyjścia niż odpowiedź na nie" - napisało szefostwoJWT w wewnętrznej notatce do pracowników biura w Chicago.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:Chicago, JWT

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas