Telewizja2021-03-30
13

1,92 mln widzów „Kabaretu na żywo”, Polsat wiceliderem

fot. Polsatfot. Polsat

Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,92 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Wiosną Polsat pokazuje dziewiąty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz drugi cykl oglądać można pod marką „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących”. Średnia widownia audycji w okresie od 7 do 28 marca br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 12,54 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek. Oglądało go 2,04 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie wiosną ub.r. „Kabaret na żywo. Przystanek radość” śledziło 1,98 mln osób, co przełożyło się na 12,88 proc. udziału w 4+, 12,84 proc. w 16-49 oraz 13,74 proc. w 16-59. Kabaretowy program stracił 60 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących 2” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 z udziałem na poziomie 17,46 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych” i „To był rok!”. Trzeci jest TVN (7,56 proc.; „MasterChef Junior”), a czwarta - TVP2 (4,24 proc.; „Postaw na milion” oraz filmy).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest stacją drugiego wyboru.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

W nowych odcinkach oprócz prowadzących - Kabaretu Skeczów Męczących, na scenie występuje ekipa w składzie - Monika Dryl, Adrianna Borek i Kabaret K2. Do ekipy dołączył na stałe Kabaret Moralnego Niepokoju, który stworzył tzw. „cotygodniowy sztab kryzysowy”, według pomysłu Roberta Górskiego.

Za oprawę muzyczną każdego odcinka odpowiada zespół Enej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas