Telewizja2017-10-03
13

„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 400 tys. widzów. Polsat liderem w 16-49

Trzeci sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,80 mln osób, o 400 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49.

„Kabaret na żywo 3” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 21.05, począwszy od 17 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,80 mln osób, co przełożyło się na 13,78 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory miał pierwszy odcinek programu, który śledziło 1,95 mln osób.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Kabaretu na żywo” pokazywane jesienią ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,20 mln osób, co przełożyło się na 14,04 proc. udziału w 4+, 15,43 proc. w 16-49 oraz 15,22 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 250 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 3” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 15,41 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne (raz relacjonowano 54. KFPP). Trzeci jest TVN (9,83 proc.; reality-show „MasterChef” i filmy), a czwarta - TVP2 (5,03 proc.; gł. filmy, raz pokazano „The Voice of Poland”).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest już liderem.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kabaret na żywo, Polsat

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas