Telewizja 2013-01-09
18

Kabaretowe „Dzięki Bogu już weekend!” wiosną w TVP2

Wiosną w ramówce TVP2 znajdzie się kabaretowe show na żywo „Dzięki Bogu już w weekend!”. - Mamy ambicję, by odnowić rozrywkę w Dwójce - mówi Jerzy Kapuściński, szef stacji. Na antenę wróci też „The Voice of Poland” oraz program Wojciecha Manna.

W programie „Dzięki Bogu już weekend!” występować będą tylko popularne grupy kabaretowe (jak np. Kabaret Moralnego Niepokoju, Ani Mru Mru, Neo-nówka), lecz także wyraziste osobowości świata społeczno-kulturalnego, w tym twórcy i aktorzy. To oni wraz z reżyserem będą tworzyć scenariusze kolejnych odcinków.

- Chcemy wzbogacić, odnowić język kabaretu, wrócić do tradycji kabaretu literackiego i wprowadzić do tego gatunku aktorów. Powołaliśmy specjalny zespół redakcyjny do tego pasma. To nasza odpowiedź na oczekiwania widowni i krytyki - powiedział nam wczoraj Kapuściński. 80-minutowe widowisko produkowane będzie samodzielnie przez TVP i nadawane w Dwójce w piątkowe wieczory.

Kapuściński poinformował oficjalnie, że wiosną do ramówki TVP2 trafi druga edycja muzycznego talent-show „The Voice of Poland”, który debiutował na antenie jesienią 2011 roku.

- Od tego czasu formatu zrobił olbrzymią karierą na świecie, pojawił się w 47 krajach, w tym wielu telewizjach publicznych - podkreśla Kapuściński. Wymieniony ma być cały skład jury oraz dwóch z trzech prowadzących. - Pracujemy nad tym. Nowy skład ogłosimy w najbliższym czasie - dodał Kapuściński. Za produkcję wykonawczą formatu odpowiada Rochstar, który już szuka uczestników.

W wiosennej ramówce kontynuowana będzie też emisja wprowadzonego jesienią ub.r. programu Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię”. Niepewny jest natomiast los młodzieżowego magazynu „Poziom 2.0”. Szef TVP2 poinformował, że program wróci na antenę, jeśli pozyska środki z funduszy europejskich (projekt startuje w konkursie, w którym można je wygrać).

Wiosną widzowie TVP2 zobaczą też m.in. drugi sezon „Głębokiej wody”, czwarty sezon „Rodzinki.pl” oraz ósmą serię „Dr House”.

Z danych Nielsen Audience Meauserement wynika, że w 2012 roku udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,54 proc. (więcej na ten temat).

Autor: pp

KOMENTARZE (18) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas