Prasa2022-01-19
6

Kamil Dąbrowski dyrektorem zarządzającym sprzedaży agencyjnej w PMPG Polskie Media

Kamil Dąbrowski (fot. materiały prasowe)Kamil Dąbrowski (fot. materiały prasowe)

Kamil Dąbrowski od stycznia br. jest dyrektorem zarządzającym kanałem sprzedaży agencyjnej w spółce PMPG Polskie Media.

Zarząd spółki chce wzmocnić agencyjny kanał sprzedaży. Dąbrowski ma czuwać nad jego strategicznym rozwojem.

Wraz z nim do zespołu dołączył Hubert Skubij.

„Naszą decyzję dotyczącą dołączenia do Grupy PMPG poprzedziła wnikliwa analiza potencjału sprzedażowego obu serwisów.  Oceniamy go bardzo wysoko. Jesteśmy przekonani, że rok 2022 będzie czasem silnych wzrostów i dynamicznego rozwoju. Wzrosty to nie tylko technologia  i kontent, również nasz zespół będzie się dalej rozwijał. Chcemy zapewnić Klientom najwyższy standard obsługi, niestandardowe projekty i maksimum zadowolenia” - komentuje cytowany w komunikacie Dąbrowski.

Kamil Dąbrowski ma 14 lat praktyki w sprzedaży internetowej. Swoje doświadczenia gromadził w takich organizacjach jak Gazeta.pl, Axel Springer czy Onet (siedem lat). Od kwietnia 2017 roku do końca ub.r. pracował dla Gremi Media, gdzie budował zespół sprzedaży agencyjnej.

Hubert Skubij przez 15 lat związany był z Wirtualną Polską, do końca ub.r. także pracował w Gremi Media.

Do PMPG Polskie Media należą spółki wydające m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz ich serwisy internetowe. W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł.

Autor:jsx

Więcej informacji:PMPG, Kamil Dąbrowski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas