W styczniu 2006 roku, z największych polskich serwisów informacyjnych, najwięcej zyskały "Wiadomości".
"Wiadomości" były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w pierwszym miesiącu 2006 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
To właśnie serwis informacyjny TVP 1, głównie kojarzony z Kamilem Durczokiem, zyskał najwięcej. W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku średnio każde wydanie "Wiadomości" oglądało więcej o ponad 800 tys. widzów.
400 tys. widzów zyskały też "Fakty", których dziennikarzem od maja zostanie Kamil Durczok.
– Kamil Durczok to nieprzeciętny dziennikarz, który przez wiele lat z ogromnym zaangażowaniem podchodził do swojej pracy, przez co zyskał szacunek współpracowników i przełożonych oraz sympatię widzów. Chciałbym mu za to serdecznie podziękować – powiedział Jan Dworak Prezes Zarządu TVP S.A.
- Wiele zawdzięczam stacji, z którą związany byłem przez ponad osiem lat. Tu nauczyłem się warsztatu telewizyjnego, tu upłynęła spora i bardzo ważna część mojego życia zawodowego. Będę zawsze o tym pamiętał – stwierdził Durczok.
Prezes TVN S.A. Piotr Walter uważa, że Durczok "jest świetnym dziennikarzem i przychodzi do świetnego zespołu". "To tak, jakby do czołowego klubu piłkarskiego przychodził bramkostrzelny napastnik światowej klasy" - podkreślił Walter.
Zobacz tabelęight SDNUM="1045;" SDVAL="5717632">5717632