Reklama 2021-02-16
2

Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce

Kamil Jankowski zarządza polskim działem marketingu Gi Group, międzynarodowej agencji rekrutacyjnej.

Jankowski odpowiada za strategię marketingową dla firm z grupy, czyli: Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz TACK TMI w Polsce.

Ostatnio w Talentuno

Kamil Jankowski ostatnio pracował jako digital marketing manager w startupie rekrutacyjnym Talentuno, w którym zarządzał kampaniami marketingowymi online i projektami digital marketingu wspierającymi polski rynek.

Był odpowiedzialny za kreowanie i realizację  kampanii wzrostowych (B2C). Stworzył i prowadził także portal GoodJobs.pl, projekt  pro-bono, z ofertami pracy dla osób i firm poszkodowanych przez pandemię COVID-19, był także marketing managerem w spółce z branży spożywczej. Ponad siedem lat zarządzał agencją digitalową Think Things, w której prowadził projekty marketingowe dla znanych marek z różnych branż.

Przygotowywał, realizował i nadzorował m.in. strategie komunikacyjne, marketingowe i PR-owe, a także strony internetowe i komunikację wizualną. Łącznie pracował dla około 100 podmiotów z różnych sektorów gospodarki.

Gi Group to działająca w 57 krajach agencja, która specjalizuje się  w: rekrutacjach stałych, tymczasowych, rekrutacjach specjalistów oraz menedżerów wyższego szczebla. Swoją siedzibę ma w Mediolanie. W portfolio ma także firmy szkoleniowe, które dostarczają narzędzia do wsparcia procesów  HR oraz rozwoju pracowników.

Autor: sk

Więcej informacji: Kamil Jankowski, Gi Group

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas