Internet2021-06-30
11

Kamil Rutkowski po 7 latach odchodzi z Gazeta.pl. Stawia na swoje studio produkcyjne

Dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl (Agora), Kamil Rutkowski, z końcem czerwca odchodzi z tego portalu, by postawić na rozwój swojego studia produkcyjnego - boldbets.studio. - Czas na odważny krok - komentuje.

Rutkowski związany był z Agorą przez ponad 7 lat, dołączył do zespołu Gazeta.pl w 2015 roku i objął funkcję szefa zespołu zajmującego się kreacją i produkcją materiałów wideo. Było to wówczas nowe stanowisko w strukturze portalu. Wcześniej pracował w agencji reklamowej Xcommunica, gdzie był new media producerem i odpowiadał za kompleksową obsługę produkcji i postprodukcji wideo.

Rusza bodlbets.studio

Teraz odchodzi, by skupić się na rozwoju swojego projektu - bodlbets.studio. Obsługuje ono w zakresie produkcji wideo takie marki jak Dom Development, Celon Pharma oraz agencje: On Board Think Kong, Profeina i Xcommunica. - Cieszę się z lat spędzonych w Agorze, czas jednak na odważny krok i skupienie się na rozwoju własnego biznesu. Rynek agencji kreatywnych wideo jest niezwykle dynamiczny, a współpraca z wymagającymi klientami przynosi wiele satysfakcji - komentuje Kamil Rutkowski.

Odchodzący manager w Agorze odpowiadał za całość produkcji video dla portalu, zarządzał też zespołami producentów, operatorów, montażystów i obsługą studia. Oprócz wielu formatów redakcyjnych i projektów internetowych odpowiadał za produkcję nagradzanych realizacji - w tym serialu dokumentalnego „Rodzina+”, autorstwa Niny Cieślińskiej i współtworzył cykl mikro-dokumentów „#Zwykliniezwykli", autorstwa Pauliny Dudek. Był też odpowiedzialny za formaty takie jak „Make Poland Great Again” (we współpracy z „Make Life Harder”), pierwsze w Polsce formaty socialvideo, przełomowe Hangouty z kandydatami w wyborach prezydenckich 2015.

Rutkowski odpowiadał także za stworzenie nowego studia wideo w Agorze oraz obsługę wydarzeń live, m.in. projektów realizowanych z Gazetą Wyborczą i radiem Tok FM oraz specjalnych wydań programów ramówkowych (Sekcja Piłkarska/Netflix) .

Według badania Mediapanel w maju br. Gazeta.pl zanotowała 11,86 mln użytkowników i 40,8 proc. zasięgu, a wszystkie serwisy internetowe i aplikacje mobilne Agory - 17,61 mln użytkowników i 60,6 proc. zasięgu.

Autor:jk

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas