Reklama2016-11-15
2

Kamil Stoch, Piotr Żyła i Kajetan Kajetanowicz reklamują promocję Lotosu „Wygrywanie przez tankowanie” (wideo)

Na stacjach paliwowych Lotos zaczęła się druga edycja promocji „Wygrywanie przez tankowanie”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch i Piotr Żyła oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.

W promocji co godzinę (od 10.00 do 19.00) można wygrać 500 zł. Warunkiem jest jednorazowe zatankowanie na stacji Lotos lub Lotos Optima minimum 25 litrów jednego rodzaju paliwa lub zrobienie zakupów za minimum 10 zł (z wyłączeniem paliwa, produktów tytoniowych i napojów alkoholowych). W zamian otrzymuje się kupon promocyjny z kodem, który po wysłaniu za pomocą SMS na nr 70955 (co kosztuje 0,62 zł z VAT) bierze udział w losowaniu. Promocja potrwa do 31 grudnia br.

Pierwsza edycja tej promocji była prowadzona w grudniu ub.r.

Nową akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem sponsorowanych przez Lotos skoczków narciarskich Kamila Stocha i Piotra Żyły oraz kierowcy rajdowego Kajetana Kajetanowicza. - To kolejna kampania, w której postanowiliśmy wykorzystać wizerunek wspieranych przez nas sportowców. Lotos od lat inwestuje w sprawdzone projekty sponsoringowe, które nie tylko wzmacniają markę samą w sobie, ale też są z powodzeniem używane w działaniach mających zwiększyć sprzedaż naszych produktów. Różnorodność oraz ilość tych projektów daje nam wiele możliwości przy tworzeniu ciekawych i angażujących kampanii, których przykładem jest właśnie „Wygrywanie przez tankowanie” - tłumaczy Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Grupy Lotos.

Działania reklamowe są realizowane w telewizji, radiu, internecie oraz poprzez materiały POS na stacjach Lotos i Lotos Optima. Kreację kampanii przygotowała agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas