Reklama2013-08-07
0

Kamila Kownacka dyrektorem zarządzającym działu digital w OMD

Kamila Kownacka awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego działu digital w domu mediowym OMD. Pracuje w nim od 2005 roku

Kamila Kownacka kieruje działem odpowiedzialnym za wyspecjalizowane produkty oraz najnowsze technologie w zakresie planowania online dla klientów OMD, PHD i Easymedia oraz klientów zewnętrznych. Dział digital obejmuje zespoły zajmujące się realizacją kampanii typu programmatic buying/audience targeting, SEM/SEO, performance marketing i social media. W ciągu ostatniego roku powiększył się pod względem kadrowym ponad dwukrotnie oraz rozbudował swoją ofertę. Głównym zadaniem Kamili Kownackiej jest jego dalszy rozwój.

Kownacka z OMD jest związana od 2005 roku. Przez poprzedni rok była już digital directorem w OMD, a wcześniej - group account directorem w Macroscope OMD. Odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla dużych reklamodawców, takich jak m.in. Polpharma, Grupa Żywiec, McDonald’s i Polbank EFG.

Autor:tw

Więcej informacji:Kamila Kownacka, OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas