Reklama2005-06-13
0

Kampania "ambient media" dla marki Red Bull

Do końca maja agencja EventLab realizowała działania promocyjne dla marki Red Bull.

Działania klasyfikowane jako "ambiient media" miały na celu wzmocnienie i uzupełnieniu planu mediowego promującego " Konkurs Lotów Red Bull"

Akcja przebiegała na dwóch płaszczyznach. Pierwsza z nich  to akcja w sieci 10 kin na terenie Polski polegająca na skonstruowaniu i ekspozycji repliki Latającej Maszyny Red Bull z 3 Konkursu Lotów Red Bull odbywającego się w Krakowie w roku 2001.

Drugi to promo teamy poruszające się po 8 wybranych kluczowych miastach regionalnych na specjalnych konstrukcjach, opartych na rowerach, imitujących różne latające maszyny, wśród nich: chmurę, samolot, rakietę, "latającą wannę" i najbardziej efektowną "latającą trumnę".

Obie akcje wzbudzały bardzo duże zainteresowanie wśród między innymi ze względu na ich częściowo teaserowy charakter, wspólnie z kampanią mediową zaowocowały bardzo dużą ilością zgłoszeń na konkurs sięgającą prawie 1000 zespołów.
 
EventLab jest częścią grupy DougFaberFamily. 

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas