Telewizja2023-07-07
19

„Kampania bez kitu” Radomira Wita gromadzi 643 tys. widzów TVN24

Radomir Wit, fot. twitter.com/RadomirWitRadomir Wit, fot. twitter.com/RadomirWit

Emitowany w TVN24 nowy program Radomira Wita „Kampania bez kitu” po ponad pół roku emisji śledzi średnio 643 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Nowy cotygodniowy program TVN24 „Kampania bez kitu” emitowany jest w piątki o godz. 20.00.

Jego średnia oglądalność od 25 listopada do 30 czerwca 2023 roku wyniosła 643 tys. osób, co przełożyło się na 3,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,96 proc. w grupie 16-49 i 2,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów audycja zgromadziła 16 grudnia ub.r. Oglądało ją 631 tys. widzów.

Prowadzącym Radomir Wit

„Kampania bez kitu” to program podsumowujący najważniejsze wydarzenia polityczne w Polsce oraz działania związane z przygotowaniami do wyborów. Audycję prowadzi Radomir Wit, który w każdym wydaniu rozmawia z gośćmi, głównie politykami.

Do końca kwietnia br. „Kampania bez kitu” trwała około 20 minut. Od 5 maja wydania cyklu zostały wydłużone do około 45 minut (w związku z ograniczeniem emisji liczby odcinków „Czarno na białym” - TVN24 zrezygnował z piątkowych odcinków audycji, które emitowane były o 20.30).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,63 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kampania bez kitu, TVN24, Radomir Wit

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas