Reklama2004-04-28
0

Kampania billboardowa Appetity z Systemem VPS

Kampania billboardowa Przyprawy Warzywnej Appetita z Systemem Zachowania Witamin

W połowie kwietnia zakończyła się trwająca 1,5 miesiąca kampania telewizyjna Przyprawy Warzywnej Appetita z Systemem Zachowania Witamin VPS. Niejako jej kontynuacją jest w tej chwili intensywna i widoczna ogólnopolska kampania outdoorowa, obejmująca swoim zasięgiem wszystkie miasta powyżej 80 000 mieszkańców ( w tym: Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Śląsk).

Kampania billboardowa skierowana jest głównie do młodych i dojrzałych kobiet w wieku 25-55 lat, stanowiących grupę docelową marki Appetita.

Celem kampanii jest wzmocnienie przekazu telewizyjnego i wsparcie sprzedaży produktu. Strategia całości kampanii reklamowej zakłada zbudowanie wizerunku nowego produktu oraz umocnienie pozycji marki Appetita jako lidera w średnim segmencie niedrogich przypraw dobrej jakości.

Layout tablicy billboardowej jest typowo wizerunkowy, w którym położono nacisk tak na wizualizację samego produktu, jak i prezentację jego unikalnej cechy, jaką jest VPS - System Zachowania Witamin. Widoczne opakowanie Przyprawy Warzywnej Appetita oraz towarzyszące jej hasło "Przyprawiaj zdrowo" pozwalają na łatwą identyfikację z przeprowadzaną kampanią reklamą w najważniejszych stacjach tv.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas