Reklama2005-03-22
0

Kampania BTB tygodnika Auto Świat

Ruszyła kampania tygodnika Auto Świat wydawanego przez Axel Springer Polska przygotowana przez agencję Proximity Poland wchodzącą w skład Grupy BBDO

   Celem kampanii "Porównaj i wybierz" jest wzmocnienie wizerunku tygodnika jako najbardziej opiniotwórczego pisma motoryzacyjnego w Polsce. Kampanię rozpoczął trzydniowy emailing teaserowy skierowany do domów mediowych i klientów. Jego wyjaśnienie zostało opublikowane w środę 16 Marca w prasie branżowej. Kolejnym etapem kampanii jest akcja mailingowa - wybrane osoby z bazy danych otrzymają specjalnie przygotowany pakiet "Porównaj i wybierz" z najnowszymi informacjami dotyczącymi rynkowej pozycji magazynu.

Proximity Poland to nowa agencja marketing services wchodzaca w skład Grupy BBDO. Zatrudnia 13 osób. Jest częścią sieci Proximity Worldwide działającej w 43 krajach.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas