Reklama2011-02-08
0

Kampania CytryNowej Pepsi Twist także w BTL-u

Kampania reklamowa Pepsi Twist o smaku cytrynowym obejmuje również działania BTL-owe. Realizuje je agencja IQ Marketing.

BTL-owa odsłona kampanii Pepsi Twist o smaku cytrynowym obejmuje sampling puszek tego napoju w Warszawie, Katowicach i Krakowie oraz sampling door-drop – w siatkach po cytrynach z dwoma puszkami Pepsi Twist (na zdjęciu poniżej) – w 81 akademikach (w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Rzeszowie, Gliwicach, Katowicach i Wrocławiu). Ponadto Pepsi Twist będzie promowana podczas weekendowych imprez w 14 klubach w 6 miastach.

 


Działania BTL są uzupełnieniem kampanii w mediach, która rozpoczęła się pod koniec stycznia (więcej o tej akcji). Realizacją aktywności BTL-owych zajmuje się agencja IQ Marketing, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

Autor:tw

Więcej informacji:Pepsi Twist, Pepsi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas