Reklama2008-09-12
0

Kampania 'Discovery Channel... i robi się ciekawie' (wideo)

W pierwszym tygodniu września ruszyła jesienna kampania DiscoveryChannel, która realizowana jest pod hasłem "Discovery Channel&i robi się ciekawie". Celem akcji jest promocja nowej oferty stacjii samej marki.

Kampania obejmuje outdoor (na jedynym z budynków w centrumWarszawy zawisł poszarpany billboard z powypalanymi dziurami),telewizję (TVN), prasę (reklamy w tygodnikach telewizyjnych imagazynach opiniotwórczych) oraz internet (wyszukiwarki oraz stronyinternetowe). Akcja wspierana jest także działaniami PR iautopromocją na antenie stacji.

Oprócz standardowych aktywności, dla amatorów nowinektechnicznych i nowoczesnych technologii Discovery Channel orazMuzeum Techniki wspólnie przygotowały konkurs oraz wystawętematycznie poświęconą "Samochodowi przyszłości" jednemu zprogramów jesiennej ramówki kanału.

Kampania powstała przy współpracy: Guidelines MediaCom(zaplanował media), Mmd Corporate, Public Affairs & PublicRelations Consultants, agencji Lava oraz Front Design (obieodpowiadają za kreację billboardu) i Play Production.

Autor:pp

Więcej informacji:Discovery Channel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas