Radio2005-04-04
0

Kampania Eski

Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki EMA artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska.

Finałową Galę, którą pokaże telewizja Polsat poprzedza kampania wizerunkowa.

Reklamy prasowe zapowiadające tę największą obecnie w branży imprezę muzyczną publikowane są m.in. w miesięczniku „Glamour”, „Bravo”, „Bravo Girl”, tygodniku „Gala” i „Wprost” oraz w „Super Expressie”.

Spoty telewizyjne Eska Music Awards zostaną wyemitowane w Polsacie oraz muzycznej telewizji VIVA.

Na kilka dni przed Galą EMA 2005 na ulicach Warszawy i Łodzi pojawią się plakaty promujące to muzyczne wydarzenie.

Kreację kampanii przygotował dział promocji sieci Radia Eska.

Za realizację spotów telewizyjnych, animację i grafikę komputerową odpowiada łódzkie studio Gardia.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas