Reklama2007-03-21
0

Kampania Nowego Jorku

Nowy Jork rozpoczyna pierwszą globalną kampanię promocyjną.

Biuro promocji miasta skupi się na zaprezentowaniu nowego oblicza metropolii jako kolebki hop-hopu i ojczyzny Empire State Building. Jest to kontynuacja akcji rozpoczętej w poprzednim roku, kiedy to biuro promocji otworzyło swoje oddziały w miastach takich jak Dublin, Buenos Aires i Londyn. W tym roku planowane jest otwarcie ośmiu nowych od Toronto po Tokio.

Do tej pory miasto nie było nigdy promowane na taką skalę. Głównym celem akcji jest przyciągnięcie do miasta 50 milionów turystów rocznie. Budżet na roczną promocję Nowego Jorku (45 milionów) to tylko część tego, ile na promocję wydaje Las Vegas (85 milionów). Mekka hazardzistów promuje się po raz pierwszy w tym roku m.in. w Meksyku i Wielkiej Brytanii.
 
Źródło: Associated Press - Proto.pl

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas