Reklama2006-09-08
0

Kampania outdoorowa Skody Roomster

Kampania promocyjna kompaktowego minivana Skoda Roomster, nowego modelu samochodów Skody, weszła na outdoor.

Na nośnikach reklamy zewnętrznej o formacie 6x3 m w największych polskich miastach eksponowany jest layout prezentujący sylwetkę nowego samochodu oraz hasło: „Znajdź przestrzeń dla siebie”. Prowadzona jest m.in. na tablicach News Outdoor Poland i potrwa do końca września.

  

Kampania outdoorowa jest o tyle ciekawa, że wspierana jest rozwiązaniem kreatywnym, polegającym na umieszczeniu nazwy modelu na lampach oświetlających tablice.

 

Ponadto w Poznaniu prezentowany jest w pierwszej połowie miesiąca inny layout, także z rozwiązaniem kreatywnym, eksponującym samochód w taki sposób, iż jego przód wykracza poza ramy nośnika. Plakat ten zaprasza na odbywający się w dniach 15-17 września w Poznaniu event RoomsterShow i w połowie miesiąca zamieniony zostanie na taki jak w pozostałych miastach.

Kampanię outdoorową koordynuje Scope, część domu mediowego Carat, a layout przygotowała agencja kreatywna Brain.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas