Reklama2008-10-10
0

Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line

Od początku października w całej Polsce - na tablicach Motorway 12x 4 m oraz na reklamowych autach MobiJetach - trwa kampania Plusdla Firm "Uczciwa oferta".

Na części nośników zostały zamontowane dodatkowo przestrzenneelementy, tzw. cut out'y, z motywem wykrywacza kłamstw.

Wykrywacz kłamstw, znany także z telewizyjnej wersji reklamy, nadwudziestu wybranych tablicach Jet Line ma zamontowane specjalnezielone światełka. Ich błysk imituje pracę wariografu.

Po raz pierwszy cut out'y zastosowano również na MobiJetach,które także zostały wyposażone w specjalnie przygotowane aparaty zeświatłami.

Za produkcję cut out'ów odpowiedzialna jest spółka Makom Polska,firma ambientowa należąca do Jet Line.

Autor:łk

Więcej informacji:Jet Line, Plus, Plus dla Firm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas