Reklama2009-06-10
1

Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach(wideo)

Kampania "Poznaj3miasto" promująca Gdańsk, Gdynię i Sopotrozpoczyna się w warszawski metrze i na billboardach. Wcześniejakcja była prowadzona w telewizji i skandynawskiej prasie.

Startująca właśnie odsłona kampanii"Poznaj3miasto" promuje letnie imprezy odbywającesię w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Akcja zachęca również doodwiedzenia strony internetowej www.Poznaj3miasto.pl, na którejprowadzony jest konkurs "Zaproś znajomych na Pomorze" z nagrodami wpostaci biletów na te wydarzenia.




Kampania rozpoczęła się na 23 ekranach ustawionych na stacjach wwarszawskim metrze, a 15 czerwca obejmie 300 billboardów wnajwiększych miastach. W kwietniu akcja była już prowadzona wtelewizji TVN oraz w szwedzkich i norweskich gazetach.

Spot wykorzystywany w kampanii przygotowała firma Outpost OneEntertainment, stronę www.Poznaj3miasto.pl i plakatystworzyła agencja interaktywna Excelo, natomiast strategię działańopracowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Autor:tw

Więcej informacji:Gdańsk, Trójmiasto

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas