Reklama2005-12-02
0

Kampania prasowa Delecty na Boże Narodzenie

Do końca grudnia potrwa intensywna kampania reklamowa produktów związanych z pieczeniem marki Delecta.

Wsparcie na łamach prasy ogólnopolskiej, magazynów kobiecych, kulinarnych oraz specjalnych dodatków świątecznych zaplanowano dla takich produktów jak: ciasta w proszku, przyprawy i dodatki do ciast oraz desery.

Nadrzędnym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Delecta jako eksperta w pieczeniu oraz zwiększenie penetracji rynku dla wybranych kategorii produktów. Kampania ma także charakter edukacyjny.

- Zależy nam na niestandardowej kampanii polegającej na sponsorowaniu artykułów, bloków tematycznych w prasie związanych z pieczeniem ciast i przygotowywaniem deserów z wykorzystaniem produktów Delecty. Dzięki takim formom dotarcia – np. rekomendacji użycia określonych produktów w przykładowych przepisach- nie tylko informujemy, ale także edukujemy naszych konsumentów. – mówi Monika Rożnowska, Product Manager włocławskiej Delecty.

Działania reklamowe dla produktów związanych z pieczeniem marki Delecta obejmują  publikacje na łamach następujących tytułów prasy kobiecej: Pani Domu Poleca – Boże Narodzenie Ciasta, Przyjaciółka, Naj, Viva, Moje Gotowanie, Claudia, Oliwia jak również niestandardowa współpraca z wydawnictwem Readers Digest przy publikacji książkowej Pieczenie jest łatwe.

Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas