Reklama2004-06-04
0

Kampania reklamowa prezerwatyw

"Nie zakładaj byle czego" - hasło nowej kampanii Unimil

W największych miastach kraju na kilkuset tablicach formatu 6x3 hasłem "Nie zakładaj byle czego" Unimil przypominał będzie o wysokiej klasie swoich prezerwatyw, dwukrotnie przewyższających światowe normy jakości.

Tradycyjna już czerwcowo-lipcowa kampania outdoorowa stanowić będzie główny element zintegrowanej strategii komunikacji obejmującej ponadto sponsoring telewizyjny w Telewizji Polsat („Kino Playboya”) i TVN7 („Red Light”), obecność na stronach internetowych i teletekstowych, konkursy SMS oraz reklamę prasową na łamach tygodników opiniotwórczych; telewizyjnych oraz wybranych miesięczników.

Największy w Polsce producent prezerwatyw „unimila” telewidzom wieczory już od kiku miesięcy, dotychczas jednak koncentrował się wyłącznie na produkcie „Max Love” z ekskluzywnej linii „Special Collection”.

- Zdecydowaliśmy się na kampanię wizerunkową, skierowaną do znacznie szerszej grupy docelowej i niosącą jasny komunikat - absolutnie wszystkie nasze produkty to gwarancja najwyższych międzynarodowych standardów jakości. A zaufanie i poczucie bezpieczeństwa to w naszej branży niezbędne warunki rynkowego powodzenia - mówi Grzegorz Winogradski, prezes Unimil SA .

Kreacja kampanii jest dziełem działu marketingu Unimilu, za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja MTR Media. Jej właściciel, Tomek Konopka, podkreślając fakt wykorzystania w kampanii wielu nośników komunikacji z targetem zwraca jednocześnie uwagę na jej rosnący z roku na rok zasięg.

„Przygotowywany dla Unimilu media-plan obejmuje coraz więcej punktów, pozycja lidera rynku zobowiązuje naszego Klienta do utrzymywania jak najszerszej więzi z konsumentami. Wierzę, że tego lata byle czego nie będą oni zakładać!”.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas