Telewizja2003-05-20
0

Kampania społeczna w MTV

MTV przekonuje młodych ludzi

W maju 2003 roku na antenie MTV Polska i MTV Classic rozpoczęła się dwumiesięczna kampania społeczna, której celem jest przekonanie młodych ludzi do głosowania w referendum unijnym i wyborach powszechnych. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 18 - 29 lat.

"Daliśmy szansę reżyserom i scenarzystom młodego pokolenia, którzy już wcześniej zetknęli się z różnymi tematami społecznymi" - opowiada o poszukiwaniu scenariuszy do spotów - Derrick Ogrodny, Dyrektor Kreatywny MTV. Termin składania scenariuszy minął z końcem lutego 2003. Spośród dziewięciu osób pracownicy MTV wyłonili zwycięzców - Marcina Fischera i Marka Lechkiego. Na podstawie wybranych scenariuszy zostaną wyprodukowane 3 spoty propagujące głosowanie. MTV pokrywa wszystkie koszty organizacji produkcji.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas