Reklama2005-02-09
0

Kampania "TV Bank"

Eurobank rozpoczyna nietypową długofalową kampanię "TV Bank"

Dzisiaj Eurobank SA rozpoczyna nietypową kampanię telewizyjną choć od poniedziałku bank prowadzi komunikację teaserową w prasie i telewizji po hasłem: "9 lutego oglądaj pierwszy w Polsce bank w telewizji. TVP1, 19:50".

Jak zapowiada Maciej Szczechura, dyrektor ds. komunikacji Eurobanku, cała akcja o roboczej nazwie "TV Bank" zaplanowana jest na kilka miesięcy, kampanię przygotowały DDB Warszawa i Optimum Media OMD. Nietypowy pomysł polega na emitowaniu 1-minutowych spotów w TVP1, w wieczornych "Wiadomościach" pomiędzy "Sportem" a "Pogodą" i po "Teleexpressie".

Autor:MiMP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas