Reklama2003-05-16
0

Kampania warta Zachodu

Ruszyła ogólnopolska kampania "Polska jest warta Zachodu" ...

Ruszyła ogólnopolska kampania "Polska jest warta Zachodu" zorganizowana przez agencję Moby Dick z Warszawy i wspierająca akcesję Polski do Unii Europejskiej.

Inicjatywa kampanii zrodziła się zupełnie spontanicznie. Akcja nie jest związana z żadnym ośrodkiem politycznym ani stowarzyszeniem, jest natomiast reakcją wymuszona przez zalew prounijnych produkcji nie najwyższych lotów.

Roboczy tytuł akcji wewnątrz agencji brzmiał „TAK dla lepszego copywritingu“, ponieważ główny ciężar kampanii oparty jest na prostym, ale pozytywnym emocjonalnie i wieloznacznym haśle „Polska jest warta Zachodu”.

Oprócz kreacji hasła i przekazów wymiernym wkładem agencji Moby Dick w kampanię jest finansowanie niezbędnych kosztów oraz pozyskanie partnerów, którzy udostępnili powierzchnię reklamową lub produkcję.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas