Reklama 2009-06-03
0

Kampania 'Wiem, co wybieram' rusza w metrze

Kampania "Wiem, co wybieram" rozpoczyna się w warszawskim metrze. Logo akcji przez dwa tygodnie będzie eksponowane na ekranach CityInfoTV.

Kampania "Wiem, co wybieram" promuje międzynarodowy program znakowania produktów żywnościowych. W ramach działań logo i opis tej inicjatywy od początku czerwca są eksponowane na ekranach CityInfoTV umieszczonych w wagonach warszawskiego metra.

wiemcowybieram

Przekaz trafia w ten sposób do grupy docelowej: ludzi w wieku powyżej 25 lat, którzy są , otwarci na zmiany zarówno w zakresie swojego zdrowia, jak i nowych technologii. Realizacją kampanii - zaplanowanej do połowy czerwca - zajmuje się na zasadach partnerskich AMS.

Autor: tw

Więcej informacji: CityInfoTV, Wiem, co wybieram

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas