"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" ma na celuzwiększenie zainteresowania młodych twórców udziałem wposzczególnych konkursach oraz promocję "Doliny Kreatywnej".
Grupą docelową kampanii są młodzi artyści w wieku 14-25 lat zcałej Polski, ich opiekunowie oraz szeroka opinia publiczna.
Trzonem promocji jest ogólnopolska kampania PR opierająca sięprzede wszystkim na współpracy z mediami: tytułami prasyregionalnej, młodzieżowej i artystycznej oraz regionalnymi ilokalnymi rozgłośniami radiowymi, a także z ośrodkami kulturalnymiz całej Polski. Projekt jest promowany również poprzez współpracępartnerską z portalami społecznościowymi (grono.net, pino.pl,ithink.pl) oraz z witrynami poświęconymi kulturze i sztuce(kulturaonline.pl, independent.pl). Jego twórcy współpracują takżez Radiem Bis.
Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne w regionach- m.in. w dolnośląskim, łódzkim, mazowieckim i podlaskim, podczasktórych prezentowany jest projekt oraz dokonania i sylwetki jegolaureatów.
Za kampanię PR odpowiada Lighthouse Consultants. W przygotowaniujest kampania wizerunkowa projektu w internecie, która ma ruszyć wciągu najbliższych tygodni.
"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" to prowadzonyod trzech lat cykliczny projekt stypendialny Telewizji Polskiej.Projekt skierowany jest do młodych twórców (14-25 lat) i obejmuje10 dziedzin sztuki: multimedia, fotografię, literaturę, taniec,sztuki plastyczne, muzykę, teatr, film, animację kultury orazdesign. Laureaci są prezentowani na antenie TVP2 w programie"Dolina Kreatywna", emitowanym w czwartą niedzielę każdego miesiącapóźnym wieczorem.