Reklama2004-03-29
0

Kampanie reklamowe płynu do naczyń Ludwik

Inco Veritas rozpoczyna intensywną kampanię wizerunkową Ludwika

W marcu firma Inco Veritas rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową płynu do zmywania naczyń Ludwik.

Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o odmłodzeniu wizerunku oraz umocnienie wiodącej pozycji Ludwika na rynku płynów do zmywania naczyń w Polsce. Zadaniem kampanii jest również zakomunikowanie o kolejnych ulepszeniach receptury płynu Ludwik i dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Z okazji 40 urodzin Ludwik otrzymał bardziej nowoczesne, atrakcyjne opakowanie, dodatkowo każdy z wariantów płynu został wzbogacony lanoliną. Wprowadzenie tych zmian poprzedzone było badaniem preferencji konsumentów i ich oczekiwań wobec produktu.

Kampania składa się z działań związanych z reklamą wizualną prezentowaną w telewizji i na billbordach, wspieranych przez skierowane do prasy konsumenckiej i handlowej działania public relations.

Przed kampanią telewizyjną Ludwik pojawił także się w serii billboardów w ramach programu promocji produktów markowych zorganizowanego przez Stowarzyszenie ProMarka.

Od 8 marca na antenie Telewizji Polskiej ( TVP1,TVP2, TVP3) emitowane są spoty reklamowe Ludwika. Przed świętami wielkanocnymi kampania telewizyjna Inco Veritas zostanie rozszerzona o ogólnopolską reklamę na bilbordach. Wsparcie stanowić będą reklamy na łamach specjalistycznej prasy handlowej ("Detal Dzisiaj", " Poradnik Handlowca", " Supermarket News"; "Supermarket Polska").

Grupą docelową kampanii reklamowej jest cała populacja. Według badań agencji Claritas (2003) używa się go w ponad 72% polskich domów.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas