Telewizja2023-09-30
3

Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta awansowała na podium

„Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play „Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play

W sierpniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało StudioMED TV, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w sierpniu 2023 roku wyniósł 0,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2022 roku wynik stacji się nie zmienił. Stacja awansowała z drugiej lokaty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,51 proc. (spadek o 21,54 proc.).

TVP Kobieta na podium

Podium, z udziałem wynoszącym 0,35 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z czwartej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 2,94 proc.

Z miejsca trzeciego na czwarte spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 17,50 proc. do 0,33 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał StudioMED TV, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,03 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Kuchnia - w dół o 28,57 proc. do 0,10 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 8. na 10.

Polsat Play na czele także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,55 proc., po spadku o 9,84 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem sierpnia 2022 roku spadł o 9,80 proc. do 0,46 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 28,33 proc. do 0,43 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogły dwa kanały: StudioMED TV i E! Entertainment. Udziały obu stacji zwiększyły się o 100 proc. do odpowiednio 0,06 proc. i 0,02 proc.

Z kolei najwięcej także i tutaj stracił kanał Canal+ Kuchnia - było to 47,06  proc. do 0,09 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas